Trött, less och prestationsångest

Nä, nu är jag less och vill gå hem härifrån, men jag måste tyvärr sitta kvar. Har jag otur blir jag kvar här ända tills 20.00 när de stänger. Men jag måste, måste, måste reda ut det här nu. Usch, vilken press jag fick på mig själv helt plötsligt. Men det är ju inget ovanligt direkt....

Jag har muntrat upp mig med en shoppingtur med Malin tidigare i eftermiddags. 2 kjolar och en vit t-shirt fick följa med hem. Happy, happy! Nu vill jag ha sommar!!

Men först - PM1 den 23:e feb, sedan PM2 den 30:e mars, därefter hemtenta den 27-28:e april och sedan tenta den 3:e juni. Först då är det sommar på riktigt! I'm looking forward.

Sedan om det är soligt, ljust och fint varje dag fram tills så klagar jag ju inte... :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är!! Ska du med "hem" den 4 april? Vi stannar tills den 14;e..

Kram

2009-02-17 @ 20:51:10
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0