This blogg has been hacked!

ring
"hej det är Lina"
"Hej det är jag....får jag komma up?
"Jaaaaaa(tvekande)(In chock)......vem är det?
"Kommer vid tre"

Så klart var det Frallan Franzén som hade blivit crazy loco av all spontanitet.
Från Jönköping, till Oslo, till Jönköping, TILL UPPSALA för att träffa min fina vän LINA (Pärlan)
På Söndag bär det iväg till Oslo igen för att börja mitt spontana år, men först har jag lite saker att avsluta i denna vackra stad.
1) Se Pärlan( kommer bli långt tills nästa gång)
2) Stocken......
3) Träffa Pärlan igen.

Lina kommer ju från Norrland. För mig har detta tidigare gått under beteckningen "ÖDEMARK".
SEdan jag träffade denna fina vän har jag för första gången insett att Sverige faktiskt existerar över dalarna.
Be proud over the northern queen, true ambassador of Norrland!

fotnot....Till alla upprörda norrlänningar
Jag vet faktiskt vad norrland är, visste bara inte hur mycket som faktiskt finns att hämta "där uppe".
En dag skall jag ta min spontanitet och resväska och åka upp!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

hihi får mina norska vänner från Oslo på besök nu till Storuman de är 4 personer i sällskapet. Jag får nog skicka norrlandshälsningar med dom till spontana Franzén i Oslo så hon känner sig välkommen bland guttarna på byn. Rajtan tajtan tjo hopp.

2009-02-25 @ 00:39:17
Postat av: Pappsen

obs, glömde säga att hon får spana på Acker brygge där gutterna finns.

2009-02-25 @ 00:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0