Poletten har trillat ner

Hur många gånger har jag inte sagt och trott att jag har förstått mina rättsfall? Många gånger... Men jag måste säga det igen. NU, exakt i detta nu, har jag förstått dem och hoppas att jag lyckas få ner det på papperet.

Jag citerar en lärare:
"Tycker ni att det är enkelt så har ni antagligen fel".

Jobba på! Jag är så himla godissugen så jag tror jag måste gå på ICA och handla en liten godispåse och gotta mig i att jag har förstått rättsfallen. Sedan ska jag sitta här tills jag har fått ner det på papperet om jag så ska vara tvungen att sitta här till kl 20.00 ikväll!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Grattis.. Grattis

kramisar

2009-02-17 @ 22:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0