Pimp my bike

Idag köpte jag ett lås till min cykel. Låset var dyrare än cykeln om man ser det objektivt, men den subjektiva bedömningen är att den är ovärdelig. Det finns ingen som är så bra som den! Låset är en låskätting så ni kan ju tänka er själva hur det ser ut. En redig kätting. Nu måste jag bara ordna en korg att lägga låset i när jag cyklar för det är TUNGT, tyngre än lagboken till och med.

Med mig hem fick en ringklocka följa med, eller snarare en tuta, för min nuvarande fungerar inte. Min cykel kommer bli så söt :-) Vilken uppfräschning av en gammal Cresent som funnits med sedan Jesus levde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du vill pimpa cykeln ännu lite mera tycker jag att du ska vrida styret lite, som det blev på min efter isdansen. Det blev inte snyggare.....fast jag måste dock säga att det ger en lite mer spänning i vardagen att inte kunna kontrollera sin cykel fullt ut. Ps. Den där tutat är lite som dig. Den både syns, hörs o ser jävligt cool ut!Ha det bäst i helgen! kramkram från Annabanana

2009-02-05 @ 15:21:01
Postat av: Anonym

Tutan* = ringklocka

2009-02-05 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0