Muggen

Jag och Emma träffades efter ett och gick till Muggen på söder och åt varma mackor. Smarrigt värre! Vi hade himla trevligt och de var så kul att ses igen! Vi surrade en bra stund och uppdaterade varandra om våra liv. Kul, kul! Efter klockan 3 följde hon mig till tunnelbanan och där skiljdes vi åt.

Åkte till Fridhemsplan och mötte upp mamma där. Jag är ute efter en väska som jag kan ha lagboken i, plus andra böcker, kollegieblock etc, men vi hittade ingen bra. Så jag är fortfarande på jakt efter en bra väska. Men det är lite som att välja glasögon, man måste hitta de allra bästa som man trivs med. Den kommer väl dyka upp efter fyra år när jag är färdig med det här och kan förvara lagboken på mitt jobb :-)

Nu sitter jag här hemma i soffan och väntar på maten. Har inte pluggat någonting alls idag, så jag borde öppna boken och läsa lite. Återstår att se hur bra det kommer att gå.

Det har vräkt ner snö här idag. Så här mycket snö hade vi vid lunchtid. Inte illa för att vara Stockholm, men nu är det mest bara slask igen. Trist. Ge mig sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0