Longchamp

Nu har jag suttit och kikat och jag vill ha en longchamp! Måste gå på jakt efter en, fast de verkar ju finnas lite överallt. Tyvärr så ryms inte alla mina böcker i en sådan. Lagboken är ju varken smal eller lätt någonstans så det slutar nog med att jag måste köpa två väskor för att kunna kånkna runt på alla mina böcker och tillhörande material. Jag skulle i varje fall vilja ha en longchamp till min lagbok.



Sedan får jag gå på jakt efter en annan väska för att ha allt annat som hör till. Då skyddar jag ju min lilla ögonsten på köpet när den får en egen liten väska.

Men innan jag har bestämt mig, de tar väl flera veckor och så drar jag runt på min Make Up Store-kasse tills den går sönder, igen.

Nej, jag MÅSTE ha en väska!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0