Lill-lördag

Ska iväg till JB alldeles strax. Plugg där heeeela dagen fram tills kvällen. Första dagen på länge som det inte är en föreläsning på en onsdag så nu kan jag fokusera lite och läsa KöpL (köplagen). Det är så himla kul i skolan just nu! AvtL (avtalslagen) var ingen vidare höjdare för jag förstår mig inte på avtalstolkning, för det är så svårt, men nu när vi läser en lag som i varje fall är gjord för att förstå. Lagar sedan 1915 har inte den enklaste svenskan. Vem använder uttrycket bort inse numer? Inte jag i varje fall.

Jag skulle ha tagit mig iväg till gymmet ikväll så jag funderar på träning 18.30 Hostan känns lite bättre idag faktiskt!

Dags att bege sig, klockan är ju över nio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0