Good girl

Ha, jag har knåpat ihop 4251 tecken hittills och fler ska de bli! Det här går galant (hoppas jag). Jag tror jag har förstått "the thing" med mina fall och det känns som om det går riktigt, riktigt bra. Är jag riktigt duktig ska jag belöna mig själv med något fint. Såg en snygg kjol på JC i helgen så den skulle jag vilja ha!

Max 10 000 tecken till PM1 och jag har snart skrivit hälften av dem och jag har 6 dagar kvar innan inlämning. Det bådar gott kära vänner.

Nä, sista rycken nu till efter 18 någon gång och sedan gör jag kväll. Jag har något att se framemot om det går vägen och det håller jag tummarna för!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tack för en underbart härlig weekend i Uppsala, och allt mys vi hadde tillsammans, men ack som alltid så tråkigt att skiljas men vi ses ju snart igen.

Självklart skall du belöna dig med något än hur det går, du har ju en bonus att hämta som du vet.

Kramisar från Joel o pappa

2009-02-16 @ 23:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0