Friday night

Vi har sett TV hela kvällen, framför allt Let's Dance. Morgan är ju min favorit, och min smygfavorit är Carl Jan. Jag gillar hans personlighet, men dansa? Njaae, men han är kul och gör bra TV så då får han gärna vara kvar!
Bagge var himla bra ikväll också. Jag tippar på en final mellan henne och Morgan. Någon som sätter emot?

På reklampauserna har jag renskrivit, renskrivit och renskrivit. Nu är jag äntligen färdig med allt jag låg efter med och det är så skönt! Nu ska jag bli duktigare på att renskriva på en gång efter seminarier och föreläsningar.

Så lite har jag ju pluggat idag, även fast det inte blev så mycket. Får ta igen det en annan gång helt enkelt!

Nu sitter vi och ser en film, och jag bloggar och mamma virkar samtidigt. Mysigt! Jag ska kolla på ett mönster för imorgon ska jag börja sticka på en mössa. När jag var hemma i över jul så försvann både min favoritmössa och mina favoritskinnhandskar väldigt mystiskt på en fest och jag blev lite olycklig. Som tur var fick jag ju en mössa av Mackan och vantar av Fanny i julklapp så jag har klarat mig. Men nu vill jag sticka en sån där stor mössa som jag hade en gång i tiden.

Det var allt för denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0