Fettisdag

Jag är pigg och utvilad. Så skönt! Trist bara att det är -2 grader ut. Ge mig sommar, sol och värme; nu! Snart borde vädret vända tycker jag. Det är ju snart mars.

Fettisdag idag. Undra om man får i sig en semla? Ja, jag är ju inte omöjlig. Till basgruppsmötet kanske? Det är ju som min och Fridas grej.

Ska göra mig i ordning nu och sedan iväg på JB och plugga som en tok fram till kvart över elva för då ska jag vidare till BMC på både basgruppsmöte och föreläsning. Åh, de är så lång och jag är redan less på att cykla dit. Tacka vet jag föreläsningarna på Eko!

Kvällen kommer bestå i matlagning, uppackning och tvättning. Hinner jag med ska jag iväg och träna också, men tisdagar är den sämsta dagen att träna på för det finns inga roliga pass alls.. Eller jo, på Ekeby men dit orkar jag inte cykla idag.

Nä, nu har jag inte tid med det här längre. Har ju inte gjort ngt alls till basgruppsmötet ännu för jag har ju knappt pluggat sedan förra tisdagen så jag har lite att ta igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0