Ett jobb

Typiskt! Detta skulle ha varit perfekt, men har jag tillgång till egen bil? Nej. Annars hade det varit underbart. En vardagseftermiddag mellan 16-19. Det kunde inte ha blivit bättre! Det är exakt så jag vill ha det!

Eller det här. Fast stark vet jag väl inte om jag är? Eller jo, jag har ju Pippi Långstrump-muskler, men inte mer än så.

Kanske det här? Godis gillar jag ju! Fast då var det ju det där med bilen. Och tidiga lördagsmorgnar är nog ingen vidare hit för morgontrötta Lina.

Nej, bara att leta vidare.

Och jag gruvar mig inför sommaren. Var ska jag jobba i sommar? Jag skulle vilja ha ett sju-fyra eller åtta-fem jobb. Ingen som har något på lager?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0