Ett brev

Åh, vad jag blev glad. Tänk er att komma hem trött och utmattad och sedan ser man att det ligger ett brev på dörrmattan, alltså ingen räkning, inget kontoutdrag eller något annat tråkigt, utan ett handskrivet brev. Jag såg DIREKT vem det var ifrån. Det liksom lyste ÅM från det!

Nu har jag ett sött kort på Pontus och lite kvällsläsning om Ida Hellström, en av mina duktiga tränare under min och Boggis storhetstid. Hon satsar på stort i Åsele. Kul! 

Vi hade så himla vacker väder idag! -3 dagar när jag cyklade till seminariet och sedan kom solen fram senare under förmiddagen. Så här vacker var det på gårdsplanen vid Universitetshuset!



Jag och ÅM har en speciell kontakt. Jag mms:ar denna fina bild och skryter över det fina vädret och  precis när jag skickar iväg det får jag ett sms av henne att de har så fint väder hemma i Storuman. Jag satt där och småfnissade för mig själv. Snacka om timing!

Plugg hela dagen lång och jag var inte hemma förrän halv 7. Sedan dess har jag ätit, och påbörjat min städning. Det är ett riktigt projekt, haha. Dags att fortsätta nu och sedan blir det Top Model kl 20.00.

Kommentarer
Postat av: ÅM

Så roligt attt du blev glad för brevet. Vem vet, kanske det kommer fler någon gång.. =) Ja lite kul var det att vi messade varann om samma sak, smtidigt. Telepati kanske, eller vad heter det???

2009-02-11 @ 08:15:44
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0