En liten blomstergård

Min lilla lägenhet har under en helg fövandlats till ett litet mini-mekka för snittblommor. I torsdags fick ett 10-pack tulpaner följa med hem för att förgylla min vardag och muntra upp lite i lägenheten inför det stundande besöket. Nu håller de på att slå ut och är så himla fina! Vilket fynd för 29 kr!



Sedan kom pappa igår och hade gjort ett besök på blomsteraffären som ligger bara en liten bit härifrån. Jag fick ett väldigt fint snittarrangemang av honom på Alla hjärtans dag. Så himla fint!



Så nu har jag en massa fina snittblommor att vila ögonen på.
Bilderna gör dock blommorna ingen rättvisa...

Kommentarer
Postat av: fanny

Kul med en ordentlig uppsättning, hälften av blommorna i min "maxi" blomma var vissna i söndags morse. :( iaf de två gerberna.

2009-02-16 @ 13:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0