Det är torsdag!

Jag har inte torsdag idag, utan ungefär tisdag. Så himla skönt att det är så! Snart helg med andra ord och det gillar jag! :-)

Har seminarium om 45 min och sedan basgruppsmöte och föreläsning till 16. Kommer bli en lång och tuff dag tror jag, bara för jag som sagt måste spendera mer än halva med basgruppen. Jippie, not.

Jag har bokat till Mannes pass i eftermiddag kl 17 så det blir järnet hem från BMC efter föreläsningen, byta om och cykla vidare.

Stocken ikväll eller inte? Återstår att se..

Kommentarer
Postat av: ÅM

Usch vad tråkigt det blev i S-um är du åkte hem. Kändes som så bra att du var hemma.. Som det var förr, när vi umgicks och satt å sappade framför tv´n, åt kladdkaka och spelade yatzy. Saknar det så! Kram

2009-02-26 @ 14:35:28
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0