Äntligen kväll

Jag fick ihop strax över 6000 tecken idag till mitt PM. Nu får jag bara knåpa ihop 4000 till och sedan är det stopp. Vi får se hur långt det bär. När man aldrig har gjort något sådant tidigare så är det svårt att veta vad de vill ha utan det är bara att köra på och se vad som återstår sedan när jag får tillbaka arbetet.

TV-kväll ikväll med Halv åtta hos mig, seriestart av 183 dagar och sist men inte minst Advokaterna. Det bådar gott! Jag skulle ha renskrivit från förra veckans föreläsning och seminarier också, men jag vet inte om jag orkar det riktigt. Det är ju inte det roligaste görat direkt, men det är i och för sig väldigt lättsamt.

Nä, nu är klockan halv åtta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0