Alla hjärtans dag

Igårkväll åkte vi till Västerås och hälsade på Fanny och Marcus en sväng. Pappa bjöd oss på middag och sedan bänkade vi oss framför Let's Dance. Rätt par åkte ut, tycker jag! Himla kul att ses, även fast det bara blev några få timmar.

Egentligen skulle jag fara och träna imorse, men jag struntade i det. Viktigare att umgås med pappa och Joel när de väl är här! Men imorgon blir det träning...

Nu ska jag skriva en ordentlig handlingslapp och sedan ska vi iväg och storhandla på ICA MAXI. Äntligen :-) Jag tycker om att storhandla!

Alla ♥-dag idag. Överskattat tycker jag, men det är väl bara för att jag inte har någon att dela dagen med. Tack och lov deppar jag inte för det, men: glad alla hjärtans dag på er!


Kommentarer
Postat av: ÅM

Ungarna har hoppat på pulkan, så rutan har kraschat.. Pontus kan fortfarande ha kläderna som du har köpt, men det är på håret =)

2009-02-15 @ 09:40:08
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0