Uttråkad

Sakrätten ger mig gråa hår.

Jag är sjukt less på det här. Men nu ska jag ta tag i detta och renskriva resten av kvällen så jag kan få det ur världen (för ikväll blir jag klar på riktigt, jag lovar). Sedan ska jag mata in sakrätten och allt vad som innebär med separationsrätt, återtagandeförbehåll, medgivit till förfogande, återvinning, kvittning, sakägarförteckning och gud vet vad.

Egentligen så struntar jag totalt i vem som får utdelning först och vem som över huvud taget inte får pengar alls för att de inte räcker till, eller om egendomen får undantas och vem som äger vad. Men the biggest but, jag måste ju kunna det!

Och här lär jag mig ju ingenting..

Kommentarer
Postat av: Nina

Försöker du smita undan från vår promenad genom att inte svara när jag ringer.. ;)

2009-12-01 @ 20:38:27
URL: http://nordini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0