Stugan

Jag sitter och väntar på att bilen ska rulla in på gården och sedan ska jag och Joel åka till mormor och morfar och äta palt för ett helt kompani har jag tänkt! Man vet ju aldrig när man får äta det nästa gång så det är bara att ladda upp..

Ni kan ju kika på denna reklam så länge. Störtskön! Helt klart bästa reklamen på länge..



Sedan saknar jag Manne och vill åka tillbaka till Uppis nu! Fast jag vill ju som ändå vara kvar här, för här lever jag i min jullovsbubbla och gör ingenting. Hmm..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahaha!! Jag dööör! :D

2009-12-29 @ 15:55:08
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker han är väldigt lik blondinbella, haha ;P

2009-12-29 @ 16:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0