Strömavbrott

Gårkvällen tillbringades hos Hanna tillsammans med Maria. Vi drack te och spelade. Första gången som jag spelade det och det var ju hur kul som helst fastän jag förlorade varje gång, men jag skyller på att det var första gången..

Strömmen gick ett antal gånger igår, vilket är rätt mysigt ändå så länge det inte håller i sig. Nu var det ju inte alltför länge, så det gick bra. Men hur länge som helst klarar man sig ju inte utan den..

Vad jag ska pyssla med idag är lite oklart. Eftersom jag är billös får jag gott sitta här i Stensele. Jag känner inte för att ta en pw till Storuman direkt i kylan. En omgång betapet kanske och lite läsning (skönlitterärt då såklart!) får det nog bli. Jag har ju inget bättre för mig och det är så underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0