Söndagsmys

Städningen gick bra och det gick superfort, men det är ju för att jag städade med så himla många bra tjejer så klart! Sedan har jag försökt plugga lite.. Det blev ingen fika hos Ida för den stackarn är sjuk. Krya på dig!

Manne kom hit ikväll och vi tog tag i soffprojektet. Vi fick på håret in den i mitt förråd, men det är bokstavligen på centimetern. Nu får den stå där på högkant och trängas mellan tak och golv och jag slipper ha den nere i lägenheten.

Ser på Filip och Fredrik nu, men jag är så himla trött så jag kryper i säng nu. Helt galet! Imorgon är den sista veckan så nu kör jag sista pluggrycket så därför kan jag behöva vila upp mig lite.

God natt!


Kommentarer
Postat av: pappsen

Sov så gott stumpan. Se till att du får i dig energi så inte hjärncellerna förtvinar.

Kramisar och välkommen hem till Jul

2009-12-06 @ 22:12:10
Postat av: Mor

Sänder en uppiggande signal i morrnbitti!!

Kanon att den gick upp "på högkant"...!!! :)

Hör av mig i morgon innan jobbet!!!

Pussokram!!!!

2009-12-06 @ 23:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0