Lussegask

Nu mina kära vänner har jag packat ihop och ska strax bege mig mot nationen. Jag gjorde en gammal tentafråga i morse (eller gjorde och gjorde, läste och tänkte rättare sagt) och hade jag haft den tentafrågan på sakrätten hade det gått kanonbra, allt tack vare Malin som präntat in RedovL i min huvud. Så nu är självförtroendet på topp! Dagen har börjat bra så att säga.

Och nu blir det Lussegask på nationen. Tyvärr har jag ju inte tillbringat så mycket tid där den här terminen, men nästa termin kanske jag har en eller två (?) anledningar till att tillbringa en massa tid där. Det får tiden utvisa helt enkelt!

Jag tänker ha sista roliga kvällen innan tentan! Och det tänker jag ha med glädje. Ha en kanon fredagkväll och kika på Idol istället för mig. Mig kvittar det vem som vinner faktiskt, för jag tycker Tove skulle ha vunnit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0