Lördag

Nu börjar det bli någorlunda ute-vänligt ute, bara -12 grader så då kanske jag skulle ha tagit mig en promenad imorgon.

Dagen har jag tillbringat med Jennie. Vi var bland annat och tittade på Elin och Niclas nya stora lägenhet som de håller på att renovera. Kommer nog bli himla bra!

Ikväll har jag och Joel spelat Wii. Syster Elin har ju det så vi var och nallade det och spelade en massa. Himla kul faktiskt att bara stå och fäkta i luften.. Sedan drog vi igång Flickan som lekte med elden. Milleniumfilmerna kan jag se om och om och om igen. De är så himla bra!

Nu är denna dag snart slut och jag ska krypa i säng. Det är visst dags, säger klockan. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0