JulYran

Vi hade det helt fantastiskt igår! Underbart! Årets första julbord var klockrent och jag åt och åt och åt. Hur bra som helst!

Idag har jag en hel del projekt som jag måste göra. Först och främst ska jag ju plugga i stort sett hela dagen (nä, ni är inte förvånade), sedan ska jag städa kammarn kl 12. Ida har bjudit mig på fika så jag ska pallra mig dit också så småningom. Vi har inte setts på evigheter så det ska bli så himla roligt!

Sedan har jag det värsta projektet av alla framför mig och det är därför jag har dragit ut på det till sista dagen. Den gamla soffan jag hade ryms tyvärr inte i mitt förråd så nu står den uppe på vinden i ett torkrum där den egentligen inte får stå och imorgon ska det göras någon kontroll av huset och därför får den inte stå kvar där. Så jag får helt enkelt bära ner den hit till lägenheten igen. Här som det redan är nog trångt. Jaja, what to do? Jag har en plan B, men det ska en del till att det ska lyckas!

Dags att plugga lite nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0