Hat?

Min dator tycker inte om Norrland, så är det bara. Lillebror sitter och försöker lösa problemet, men det ser mörkt ut. Den vägrar ansluta till nätverket! Varje gång jag har varit hemma har den protesterat, så nu vet jag att den hatar Norrland. Nästa gång får den nog stanna hemma för där skapar den minst bekymmer. Men så länge den inte kraschar som sist så är jag nöjd!

Jag är alltså datorlös tills vidare. Håll ut kära vänner tills jag är åter i banorna igen! Jag funderar på att åka och simma, och sedan ska jag klippa mig 13.30, om bilen vill starta vill säga. Fast jag trodde det skulle vara kallare ute, men vi har "bara" -23 grader. Jag ska i varje fall inte vara blondie längre, utan nu kör jag på mörkt om jag inte ångrar mig när jag väl sitter där. Jag vet i varje fall att jag kommer ångra mig i maj, men inte orkar jag tänka så långt fram nu. Eller kanske borde jag det?

UPDATE: Nu funkar det! Lillebror är bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0