Ge mig utgång

Jag är så sugen på utgång så det inte är sant! Jag ska kompensera all min "inte-utgång" som har skett denna termin med att göra det dubbla nästa termin! Tur jag får lite omväxling i vardagen imorgonkväll..

Calle åker ut ur idol ikväll, men jag gillar alla 3 faktiskt!

Malin påpekade idag att hon aldrig skulle vilja blogga, för då skulle hon inse att det enda hon skulle blogga om var det enda hon gjorde - alltså plugga. Ungefär som jag då. Oerhört intressant. Men det visste ni ju redan om mig. Om 1,5 veckor blir det ändring på den saken, det lovar jag!

Åter till soffan och mitt svullande. Och Gina, kom och joina mig! Jag kan spara chips till dig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får se fram emot annandan i Storuman sen när terminen är över =) Party, party!

Jag har lixom råkat ta på mig jobb både annandagen och dagen efter, så det blir ingen inflyttningsfest då iaf, men jag sparar den tills du kan vara med!

Kör hårt med pluggandet, snart är du i (del)mål!

Kram <3

2009-12-04 @ 22:38:15
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Gina

Tack, jag kommer! ;)

2009-12-06 @ 18:48:18
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0