Ge mig lite resultat

Jag tycker bara att resultaten från hemtentan och de PM jag har skrivit kan komma upp NU så jag slipper fundera på det och bara konstatera läget. Men icket, här ska vi våndas! Senast fredag har vi blivit lovade i varje fall..

Jag kan bara konstatera att det inte är kul att plugga längre och att jag inte är bästa vän med sakrätten.

Måtte gud hjälpa mig på tentan!

Efter en liten datorpaus är det nu dags att komma igång igen. Snart är ju kl 17 vilket innebär julfika och sedan är det Bonde söker fru och Oskyldigt Dömd ikväll och det tänker jag inte missa, så det så. Sedan är det bara att hålla tummarna för att detta ska gå vägen hela vägen. Antingen blir 23:e december (tentaresultatsdagen) min dödsdag, eller den bästa dagen någonsin. 50/50 alltså... Bra eller dålig julklapp? Återstår att se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0