Flax flax

Yes, närmare 3000 kr fattigare för kurslitteraturen till T4, men nu är den i varje fall på väg till mitt brevinkast. Och jag får leva på vatten och bröd framöver. Havregrynsgröt går också bra, men snart har jag ätit upp all sylt jag fick av mormor och jag vill inte äta "köpe-sylt". Hmm.. Jag har i varje fall hört att det kostar 70 öre per måltid med havregrynsgröt och om jag äter det varje dag kan jag ju äta i flera år innan jag kommer upp i 3000 kr...

Jag behöver en ny lagbok också, så härmed önskar jag mig en blå 2010 i julklapp! Den kommer ju inte att finnas till jul, men när den väl kommer ut, när den nu gör det, vill jag ha en.

Annars väntar jag in maten som borde vara på intågande snart. Sedan ska jag plugga det allra sista och efter det se på Mammas pojkar. Pinsamt erkännande, men man är lättroad när man är uttråkad..

Det blir inte roligare än såhär idag heller faktiskt. Och nej, det här inlägget blev inte roligare än alla andra. Men fatta vad jag ska ha mycket att blogga om när jag hänger på Odlarvägen 21 i fåtöljen.. Eh, njae?


Kommentarer
Postat av: Mors HG

Hörru tjen va! Jag känner en som har en del frusna lingión i frysen.

2009-12-10 @ 21:38:35
Postat av: Anonym

Hörru tjen va! Jag känner en som har en del frusna lingon i frysen. Skulle re vara

2009-12-10 @ 21:40:01
Postat av: ÅM

JAg satt också och tittade på Mammas pojkar. Ganska så roande faktiskt. Tyckte att en valde helt fel, men men så där är det juh! Ses snart! Du ska se vad stor lillkillen har blivit. Han snackar för fullt. Du måste ju träna honom på att säga Lina =) Han säger en massa ord, endel mindre bra, som självklart syskonen lärt honom ;-)

2009-12-11 @ 09:06:41
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0