First day

Dagen har jag spenderat i sängen, ätit lunch med min fina Anna som flyttat in i sin lägenhet, gått på stan, försökt shoppa men hade ingen lust och druckit te hos Anna. Jag har alltså inte gjort något som jag borde ha gjort. Jag borde städa och packa inför imorgon, men icket. Jag har ingen lust helt enkelt och nu ska jag se lite tv tills Manne kommer och hoppas att väskan packar sig själv.

Det är snö här, underbart! Gårkvällen var kanon men slutade inte så himla bra då jag lyckades vurpa med cykeln i det halkiga vädret och numer är blåslagen (nästan i varje fall) på höger sida och axeln gör bokstavligen talat ont. Men bara att bita ihop, jag är ju ingen vekling!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är alles slut på i vänster skinka av dagens bowling, lär nog bli lite lämmen där, vi kanske kan stödja oss på varann då =)

2009-12-15 @ 18:37:50
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: pappsen

Ja du att du glömmer så lätt, du var verkligen i ordets rätta mening UTE PÅ HAL IS som jag ser, välkommen hem.

Kramisar

2009-12-15 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0