Brunett

Ja, som ni ser så är jag brunett igen. Efter att ha traskat upp till Storuman (som ligger ett antal km bort), då bilen vägrade att starta i kylan så kom jag såklart försent till min frisör. Under tiden jag gick kan jag påpeka att jag genast längtade lite smått tillbaka till Uppis där det för det första inte är lika kallt, för det andra kan man cykla dit man ska, för det tredje bor jag så förbaskat centralt där och behöver inte gå i 40 min för att nå mitt mål och för det fjärde (om jag skulle behöva) så finns det ett buss/taxialternativ. Här finns det inget av det.

Väl framme blev jag brunett hos världens bästa frisör Anna. Hon var lite tveksam om hon verkligen skulle färga mig brun, men jag lyckades få min vilja fram, fastän jag blev väldigt osäker när till och med hon tyckte att jag skulle vara mitt sling-blonda jag. Det blev i varje fall väldigt lyckat och nu har jag en snygg färg och Anna var väldigt nöjd efteråt, för det är det enda som räknas kom vi fram till. Och jag är ju himla nöjd jag med! Hon lyckas jämt med mitt hår och det är väl därför som jag inte vill byta frisör heller. Vi trivs ihop helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det glömde jag ju att påpeka igår!! Din nya hårfärg!, den var ju snygg :D

2009-12-18 @ 09:54:12
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0