Välkommen till T3 - väggen

Sådär, nu är jag registrerad på T3, även kallad väggen. Det kommer gå bra, andas andas andas. De flesta verkar ju ha överlevt den hittills så det är väl bara att köra på och hoppas att jag lever den 14:e december kl 13.00 när jag får jullov. Kommer bli bra det här, det tror jag.

Har haft en tråkig introföreläsning "mitt i natten i Östeuropa" som en kompis så fint uttryckte det. Jojo, det kändes nästan så! Sedan inhandlade jag lite kurslitteratur på Jontes (1300:- fladdrade iväg), sedan blev det en sväng på stan med Malin. En blå Marimekkopärm fick följa med hem och blir alltså färgen för T3. Måste ju hålla trenden uppe!

Lunch på Stocken och jag sprang på Nina. Trevligt värre! Vi ska ju pw:a ihop framöver!

Sedan registrering och inhandling av kompendier (380:- åkte ur börsen, intressant fakta jag vet!) och därefter cyklade jag och Malin hem till mig och här sitter vi. Om en halvtimme har vi första föreläsningen - introduktion till sakrätten. Jo, ni hör ju så spännande! 

Jag är redan dyngtrött och längtar till jullovet. Men för att bota tröttheten tänker jag gå och träna ikväll och vara piggast av alla T3-jurister hela denna termin.

Och gissa vem jag ska ha som lärare på de sokratiska lektionerna och på sakrättsseminarierna ? Ingen mindre än.... (trumvirvel).... TI - Torbjörn Ingvarsson!!!! Nu är du allt avundsjuk Nina?!! Han är i varje fall en återkommande man här på bloggen och nu kommer jag se honom flera gånger i veckan. Wow, wow, wow!

Nä, nu ska vi pallra oss till Eko!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kan väl presentera oss =) Han måste väl vara mer lämplig för mig än för dig?! Kram på dig sötnos <3

2009-08-31 @ 18:01:03
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Lina

Givetvis, givetvis! Gillar du kostymnissar är han ett hett kap! Men då måste du ju först och främst komma hit till Uppis :-) Kram!

2009-08-31 @ 18:52:23
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Martina

T3 kommer du fixa galant, inget snack om saken! Men att ni har föreläsningar på Pollacks, det låter inte alls nå trevligt.



Hoppas ni har det bra där hemma, låter iaf som att det rullar på i vanlig ordning :)

2009-08-31 @ 21:51:24
URL: http://martinagoesnormal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0