Yesterday

Det blev dåligt med bloggande igår, men jag hade aldrig tid. Först var vi på Bauhaus, ÖB och IKEA för att leta golv till lägenheten, men vi kom hem tomhänta. Det på IKEA tror jag var finast, men självklart var det slut och det tillhörde sommarsortimentet... Men inte kom vi hem tomhänta ändå utan vi fick med oss en hel del annat från IKEA.

Shoppingrundan tog tid igår och efter en middag från Luthagens så åkte vi iväg mot Stockholm. Vi skulle lämna Johanna i Stocksund för hon är ju på inskrivning på Stockholms universitet idag, men jag hoppas att det blir Uppsalas i slutändan! Vi körde runt och kikade lite på hus i Djursholm och de är rätt grymma kan jag lova! Sedan lämnade vi av Johanna och åkte mot Märsta där pappa stannade hos sin syster en stund och jag åkte in till mamma och Reidar för att fylla Lina-facket i frysen. Med mig tillbaka fick jag bullar, äpplen och plommon - från deras trädgård, ja inte bullarna då. Exotiskt för mig som bott i norr hela livet!

Det var min gårkväll det. Vi kom hem sent och jag stupade i säng direkt. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0