En tripp till Umeå

Sådär, nu har jag bestämt mig för att åka till Umeå.

Förmiddagen har bestått i ett besök hos Mia och Nobbe. Jag fyndade lite till mitt blivande överkast, men än är det ite fulländat! Det blev en kopp te, en glass och en massa surr. Mycket trevligt!

Sedan har jag bokad en bärplockardag med Maria och Hanna. Så nu ska vi ut till skogen och björnarna. Eller björnarna kan vi ju vara utan...

Så har jag agerat bud till Väntjänsten nu när telefonerna inte fungerar. Så nu vet fru Lundqvist att dottra hennes åker till Lycksele. Och så har jag hunnit boka klipptid hos bästa frisören. Så det var mina ärenden för idag.

Nu ska jag slänga ihop lite grejer och pallra mig iväg till Umeå och Nina. Ni får hänga med här på bloggen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0