Uppsalalala

Jag är här! För att göra staden osäker ett år till! Kommer bli väldigt, väldigt, väldigt bra och jag har ingen ångest alls. Mycket skönt ska ni veta!

Mitt största bekymmer är att allt kött jag fått av mormor och mormor och alla bär jag plockat inte riktigt ryms.. Och det finns inget eluttag i något av förråden. Hm.... Det blir ett projekt för sig, men det är ett prio ett-projekt eftersom det inte får bli förstört. Funderar på att ha ett frysskåp i tv-rummet, meeen hur attraktivt är det? Måste höra mig för med ordf. om vi ens får dra ström nere i något förråd först och sedan får vi se hur det blir. Jag hoppas och håller tummarna, men annars får mamma och Reidar ha ett Lina-fack i deras frys. Har lyckats truga, fixa och greja så det är bara hallonen som inte går in. Och jag får äta köttbullar hela veckan lång.

Nu taggar jag och Johanna fest. Duschen nu och sedan ska vi ut på stan och röja lite. Mycket trevligt! Uppis måste ju invigas!


Kommentarer
Postat av: Mor

Hmmm..... hallon förstörs VÄLDIGT fort....

2009-08-22 @ 19:22:33
Postat av: ingela

du Lina, jag har en stor frysbox som du nog kan få pula ner grejer i. Vad är det med sörlänningar som verkar klara sig med ett litet frysfack??



Hör av dig!

/ingela

2009-08-26 @ 19:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0