Underbara sol

Det går ju inte att vakna upp med ett leende på läpparna en sån här dag! Nu har jag ätit frukost och ska göra mig i ordning för lite jobb. Sedan hoppas jag att solen håller i sig ända tills 14.30 och lite längre eftersom jag slutar jobba då och har tänkt ta mig ut till stranden där Maria befinner sig om inte hon och kidsen redan åkt hem. Förmodligen blir det Hembygdsgården men annars glassar jag här hemma på bakgården med älven  om utsikt (bakom häcken).

Om två veckor är jag i Uppsala. Vad tiden går fort!!

Nej, nu ska jag iväg. Måste hinna sminka mig, stryka skjortan, byta om och köpa lite lunch innan jag ska vara på jobbet kl 9.30. Med andra ord måste jag lägga in en växel..

Ha en kanondag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0