Swampsoccer

Ska jag summera det så var det så himla kul! Men samtidigt så jobbigt och jag kommer ju vara död imorgon. Självklart kan jag inte lägga upp några bilder för allt strular, men det kommer senare. Håll utkik! Jag är lätt med nästa år, men jag måste bara träna lite först..

Det får mig osökt att tänka på att jag måste fixa mitt mobila bredband innan jag åker till Uppis! Blir att ringa 3 på måndag för det vägrar ju fungera!

Nu är Johanna på intågande. Jag är inne på min andra öl och sedan blir det gomat a la Pappa. Vi har lyckats ordna skjuts till Sandsele efter alla om och med, så vi ses väl där? Sedan har jag ju redan fixat sovarkompis ;-)


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej baby! vad roligt att du ska till umeå! skickar numret, jag ska absolut på rex på tisdag! det blir nåt på onsdag också, oklart vad ännu! hur länge är du här? puss

2009-08-08 @ 17:52:04
URL: http://ninagoestogreece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0