Stocken

Sista reccemottagningen gick sjukt bra och jag har en massa namn på listan av intresserade till Ypsilon. Kul, kul, kul!

Efteråt gick vi upp till kammarn och dansade och festade vidare. Till slut begav vi oss till Stocken och jag hade turen att joina Nina och gå in på hennes KK. Gissa hur underbart det är att glida före i kön och gå in gratis?! "KK och gäst!". Jojo, det gillar jag!

Men först utsattes jag och Nina för fågelbajs-attack. Sjukt äckligt och jag ska aldrig mer parkera cykeln under träden utanför nationen. Blä, blä, blä. Får jag fågelinfluensa så vet jag varför och jag vägrar använda cykeln idag - än värre gå ut och se hur den egentligen ser ut. Usch för att rengöra den och jag lovar att jag ska sprita hela cykeln!

Men Stocken var trevligt. Vi dansade, drack lite och jag träffade ju kussen så klart. Jag och Johan ses alltid när vi är ute. Kul! Till slut cyklade jag och Nina hem på våra skitcyklar och det alldeles ofattbara händer. När jag ska låsa cykeln lägger jag telefonen på pakethållaren, men den glider ner i backen. Ett väldigt kort fall med andra ord, men hela displayen kraschade. Så nu är jag halvt mobillös. Supertråkigt, speciellt när min ekonomi är så krass. Och det värsta är att det blir bara värre och värre i displayen. Cirka 60% är väl helt svart och resten är som i en grå dimma som man kan se igenom. Jaja, jag kan kolla vad klockan är och ringa och det är väl det viktigaste. Smsa går som halvdåligt, men men. Ingenting varar ju för evigt.


Kommentarer
Postat av: pappsen

Tråkigt det som hände din mobil.

Du kan ju ringa mig så får väl akuten träda in.

Kramisar

Pappsen

2009-08-28 @ 16:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0