Söndag

Gårkvällen var bra. Ingen kanonkväll, men den fick godkänt i varje fall. Men det kommer mera!

Nu har vi fikat och jag håller på koka lingonsylt. Hur många vuxenpoäng är det egentligen? :-) Så nu kokas det för fullt och sedan ska vi mäta balkongen och åker sen till IKEA för att handla lite. Spännande, snart kanske jag har ett nytt, fint golv på balkongen!

Pappa ska till faster Gunilla och jag ska vidare till mamma och Reidar för att lämna bär och kött i Lina-facket. Vi ska även dumpa Johanna på någon pendelstation någonstans i stan så hon kan vara på inskrivningen på Sthlms universitet imorgon. (sedan hoppas jag ju att hon återvänder imorgon!) Vad som händer sen ikväll är oklart. Träning kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0