Sista veckan

Nu är det sista veckan med jobb. 4 arbetsdagar kvar och sedan är sommarjobbet över för denna gång. Vad tiden har gått fort! Jag kör hårt nu och sedan är jag ledig 2 veckor innan skolan börjar igen.

Har inga större planer för dagen annat än jobb annat än att jag måste fixa lite papper och det har jag tänkt göra på lunchen. Så vad som händer resten av kvällen är fortfarande oklart, men det är rätt skönt det med...

Nej, nu är det bäst att jag börjar engagera mig lite så jag inte kommer försent.


Kommentarer
Postat av: Johanna

being stavas det på tal om absolut ingenting ;)

2009-08-10 @ 12:40:46
Postat av: Lina

Men tror du inte jag vet det?! Jag skyller ALLT på Vicke, för det är han som har gjort headern.. Jag hade ingenting med den att göra. Det har varit så i över ett och ett halvt år och så får det förbli :-)

2009-08-10 @ 12:56:55
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0