Sista dagen

Torsdag, min favoritdag! Förmiddagen har jag tillbringat väldigt bekvämt, alldeles oförskämt bekvämt faktiskt, men nu tänkte jag engagera mig lite mer. Det är stekhett ute, vilket gör att min lägenhet ungefär är detsamma så jag borde ta mig ut härifrån.

Hade tänkte gå en sväng till stan och köpa ett par träningsbyxor och något att ha på mig ikväll. Det är sista reccemottagningen ikväll och sedan ska vi upp till kammarn och dricka lite och sedan vidare på Stocken, så jag skulle behöva en klänning att ha på mig. Så en sväng på stan blir nästa projekt för dagen. Sedan skulle jag ju ha tagit tag i städningen. Det känns väldigt aktuellt, men jag har inte alls någon lust till det. Sedan skulle jag ju ungefär avlida i den här värmen om jag började städa.

Nej, stan först och sedan ska jag pallra mig till friskis kl 17 och träna lite och ja, resten vet ni..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha en trevlig kväll kära syster.. :)

2009-08-27 @ 15:53:13
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0