Planering?

Ja, vad är det? Jag är nog sämst när det gäller något sånt.. Dagsturen i Grannäs visade sig bli inkluderat en övernattning så därför klev vi upp i ottan för att hinna ordna allt och vara tillbaka kl 8.30 när jag skulle klippa mig. Jojo, jag hann! Nästan..

Så klipp och sling stod på schemat på förmiddagen och sedan avnjöt jag ärtsoppa (nej, den åt jag inte) och pannkakor på hotellet idag med "pappa" Sören. Efter nästan 4 år som svärfar så är han ju som en extra pappa för mig. Trevligt, trevligt att ses innan jag åker neröver igen.

Sedan åkte jag härsan och tvärsan på byn och fikade en snabbis med Maria och Anna på Akkan. Säga hejdå, hejdå och vidare på nästa fika hos ÅM ute i Rönnvik.

Nu är jag hemma och ska ta tag i packningen! Måste bara komma ihåg att åka upp och handra mormors hallonsaft-essens och raspeballer så jag kan ta med mig till Uppsala!

Det är så många blandade känslor idag. Usch, fy och blä. Ena benet står i Uppsala och det andra i Stensele. Bara att acceptera att det kommer att vara så också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0