Myskväll

Ikväll hamnade jag i soffan med Maria och två av hennes prinsessor. Vi käkade en massa Ben & Jerrys och myste. Var ute och gick med Sivan en sväng och annars blev det mest bara surr. Mycket trevligt!

Maria introducerade mig för Bloglovin. Jag har det sedan länge tillbaka, men började aldrig använda det på riktigt och sedan glömde jag bort det men nu när jag insåg hur smidigt det var så har jag genast lagt till en massa bloggar där. Enklare att bara logga in där istället för att klicka runt på alla bloggar jag läser flera gånger per dag. Snabbt, smidigt och enkelt! Så följ min blogg där kära läsare..

Nu är jag nästan nyhemkommen och tänker pysa i säng och läsa lite. Just nu är det Änglalik av Veronica von Schenck. Verkar bra!

Nä, marsch i säng nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0