Måndag

2 veckor kvar av jobb, sedan 2 veckor ledigt och sedan börjar skolan igen. Shit, vad tiden går fort!!

Är hemma på lunch nu. Somnade redan innan halv 12 igår kväll och det är så länge sedan jag gjorde det så jag minns det inte ens. Det var väl ungefär vid tentapluggandet för i sommar har jag varit värsta nattugglan. Så jag vaknade pigg och utvilad i morse kl 8 när katterna tyckte att det var dags för mig att kliva upp.

Det är ju faktiskt hyfsat väder ute med en temperatur på 21.5 grader. Hoppas det håller i sig till onsdag då jag är ledig.

Ikväll tänker jag blogga om Lady Gaga och nu tänker jag slänga mig i fåtöljen och slöa en stund. Vi hörs raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0