Lyckligast

Men alltså, vad händer?

Min fina vän Johanna är antagen till juristprogrammet i Stockholm och är 7:e reserv i Uppsala efter andra urvalet. Hur jävla underbart är inte det? Det innebär att jag hoppas och ber till gudarna att 6 stackare inte kommer till inskrivningen i Uppsala den 24:e augusti och att hon kommer och rockar loss med mig i höst och alla mina år framöver. Kommer bli så jäkla underbart!

Så nu slopar hon Umeå, för där får hon ju faktiskt inte gå längre och det gillar jag skarpt

Detta innebär att två av mina kanonpinglor hemifrån i varje fall kommer vara max 1 timme ifrån mig och Ida cyklar jag ju till på en grisblink om jag vill och hur underbart är inte det? Men som sagt så hoppas jag mest på Uppsala och att jag då får mig en inneboende ett tag framöver ;-)

Oj, oj, oj vad vi ska göra Uppsala osäkert i höst!

Hon jobbar ju bara ett stenkast ifrån mitt hus (jojo, nästan bokstavligen talat om man heter Tero Pitkämäki, fast då blir det ju spjut man kastar), så på hennes lilla rast så tog vi en promenad runt i Stensele. Vi har ju börjat planera allt vad som kommer här framöver, bland annat om fjällvandringen och jag lovar er - den kommer bli grym! Sedan stötte vi på en busvisslartjej, min andra kanonpingla hemifrån Ida, så helt plötsligt hade jag mina fina tjejer samlade kring mig som kommer bli mina stöttepelare i höst. Mycket nice..

Nästa upptåg som jag och Johanna hittar på blir Harry Potter-filmen på bio imorgon. Trevligt värre!

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag kan förstå din lycka..!!! Hoppas att det går vägen för din Johanna!!

Pussokram!

2009-08-06 @ 08:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0