Last night

Packa, vad är det?

Jag har rensat och fixat med blåbären och hallonen ikväll. Väldigt passande att ha vit klädsel då. Jojo, jag är alldeles färgad av blåbär (och hallon för del delen). Så nu ber jag till gudarna att det går bort i tvätten!

Men som sagt, vad är packning? Har lyckats samla ihop lite prylar som står i hallen och väntar på att få packas in i bilen och åka ner till Uppsalalala. Resten får jag packa ihop imorgon helt enkelt och sedan tänker jag styra bort alla känslor, sätta mig i bilen och göra det bästa av situationen helt enkelt.

Nu ska jag palra mig i säng (sista natten i Stensele för denna sommar, men som det ser ut nu så bådar det mycket gott för att jag hamnar här nästa sommar också!) och få mig min skönhetssömn. I natt hoppas jag att jag slipper se blåbär när jag somnar.

God natt raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0