Jag kan vin, eller?

En av fyra sista arbetsdagar är avklarad. Kanoners, men jag kommer sakna lite att fronta, mina fina arbetskamrater, packa upp dyr alkohol (vissa iaf), ta hand om kunderna och föreslå vin och egentligen inte ha någon aning om vad jag sysslar med. Eller jo, numer vet jag ju både det ena och det andra och det är så himla kul! Speciellt om kunden verkar nöjd. Men jämför jag mig och en vinälskare så ligger jag efter med hästlängder och är verkligen kass. Sedan kommer jag ju sakna att köra skurmaskinen. Den är sjukt bra och en sådan skulle jag vilja ha hemma! Lite bökig kanske där det är trångt men det enda den inte grejar att ta bort är tuggummin som är fastkletade i golvet. Jaja, nog om detta. Jag gillar iaf Systemet som arbetsplats väldigt mycket ska ni veta!

Pappa bjöd hem Elin och Linda på middag och vi åt grillad lax och potatis. Mumma... Sedan har jag tillbringat kvällen i soffan med Marian Keyes En förtjusande man. Trevligt värre.. Nu tar jag bara en paus i läsandet och tänker återgå rätt snart.

Umeå imorgon eller inte? Det är den stora frågan. Elin bestämde iofs åt mig att jag ska fara vid middagen så vad har jag för val egentligen? Hm, inget egentligen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0