Gårdsfest och traditionsfika

Jag och Johanna var på gårdsfest med min brf. Trevligt, fast medelåldern nog var 60+. Men gratis mat är ju aldrig fel!

Efter middagen cyklade jag till nationen och var med på Ypsilons traditionsfika. Kul att se så många nya yngel!

Annars har jag och Johanna inte gjort mycket ikväll. Vi har städat lite (eller Johanna har) och sedan har vi ätit chips och dipp och legat i soffan och slötittat på tv. Nu orkar vi inte med mer och kryper i säng!

Kl 8.15 ska jag vara på Polacksbacken. Jag säger polack, som i polack och inte pååålaksbacken som alla andra. Så, imorgon ska jag åka till Polen en sväng. Jag kanske får briljera med min polska? Typ cześć, dziękuję och liknande. Jojo..

Nä, dobranoc då! (god natt)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Lycka till med studierna och hälsa Johanna detsamma.

Läntarkramisar

Pappsen

2009-08-30 @ 23:58:42
Postat av: Pappsen

Lycka till med studierna, detsamma till Johanna.

Längtankramisar

Pappsen

2009-08-31 @ 00:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0