Full dag

Jag och Johanna tog oss en liten sovmorgon imorse och snacka om det var skönt att få sova ut en stund! Tur att jag inte har dagen så uppbokad  idag.

Ska luncha med Nina på Stocken om en timme (som ni kanske märkt finns det två fina Ninor här i Uppis, men det är denna Nina som är kvar här och den andra är på vift i Grekland och lever livet ungefär.) Sedan ska jag åka och träna i eftermiddag hade jag tänkt. Måste ju kommer igång med det nu!

Kvällen ska jag spendera på Norrlands med reccemottagningarna och därefter ska jag på Bryggan en sväng, om jag orkar, för att joina juristerna på deras nollning.

Och emellan allt ska jag försöka få någon ordning här i lägenheten. Det är ett stort enda kaos egentligen, men det är tur jag har husmor Johanna som har städat i och ur diskmaskinen, hängt och vikit tvätt åt mig och diskat det som behövts diskas och städat ungan med jämna mellanrum. Skönt!

Ps, jag trodde jag löst problemet med frysen - men den går fortfarande på lågvarv. -11 grader. Bådar inte gott det här! Och vad gör jag? Nä, nu skulle jag nog allt vilja bo i hyresrätt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0