First day

Första dagen är snart till ända. Kvällen har bestått av rättsfallsläsning (den första sokratiska lektionen är imorgon kl 8!) och sedan har jag agerat flyttbil till Betty som flyttade från 13B till 13A. Jag fick mig dagens träningspass som jag annars skulle gått miste om!

Men nu är jag totalt förberedd inför morgondagen (nästan, för man blir ju aldrig fullärd) och hoppas att det blir lugnt och bra imorgon. Jag är rätt nervös för sokraterna faktiskt! Pinigt att göra bort sig inför 50 elever plus läraren ju.

Nej duschen nästan och sedan bums i säng. Jag är supertrött och det blir ju en tidig morgon imorgon. Nästan för tidig. Jag är ju inte van än....

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0