En fri dag

Dagarna går fort när man har roligt!

Först halvsov jag i soffan fram till lunchtid och sedan åkte jag upp till Storuman och Strandvägen där vi var ett gäng härliga tjejer som fikade och surrade ihop. Mycket trevligt!

Annars har jag som sagt tagit en prommis med Johanna och sedan slöat i fåtöljen. Gah, vad jag kommer sakna den när jag åker till Uppis igen. Men på tal om det så har jag beställt soffan nu så om ungefär 5 veckor har jag en ny soffa ståendes på Börjegatan. Välkommen att komma och provsitta då! Kommer bli mycket bra tror jag!

Nu ska jag pallra mig bort till Parkgatan till katterna. Sista natten där nu och det är rätt skönt för det är inte vidare kul att vakna kring 5 när man är ledig bara för att katterna ska prata med varann. Nej, det klarar jag mig utan faktiskt. Måtte jag få sova imorgon...

God natt raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0