Världen är liten

Idag var världen verkligen liten. När jag skulle korsa gatan och cykla över till Norrlands för styrelsemötet med Ypsilon så ser jag Stefan Ärlebrant komma cyklades mot mig. Jag hejar och han tvärnitar. Trevligt att träffa lite Storumanfolk bland alla storstadsbor.

Efter mötet cyklade jag hem, bytte om och sedan vidare till Friskis. Styrkemedel stod på träningschemat. Efter passet så hör jag en karl säga att han ska till Storuman i helgen till sin syster. Vi går ut samtidigt och jag kunde bara inte låta bli att fråga om han sa Storuman. Nyfiken i en strut som jag är, men som StAnnapanna sa: "Det är bra att vara nyfiken, man lär sig en hel del då." Johodå, han skulle till Storuman, eller rättare sagt Skarven. Jag sa att jag kom från Storuman, eller rättare sagt Stensele. Det visar sig sedan att han är Christoffer Råboms morbror.

Världen är allt bra liten ibland...

Kommentarer
Postat av: Sofie

:)



Nej, jag kommer nog vara i Gunnarn större delen av sommaren. Fast jag måste väl vara en snäll flickvän och stanna kvar ett tag så Tobias slipper vara själv så länge ;) Själv då, blir du kvar i stan?

2009-04-16 @ 20:41:39
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0